افت قیمت آهن با عرضه در بورس کالا
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به دنبال وضعیت پیش آمده در بازار اهن داخلی، محمد آزاد، رئیس اتحادیه آهن فروشان کشور در اینباره اظهار داشت: در حال حاضر کشور ما در بخش آهن آلات تامین است و میزان تولیداتمان در این حوزه قابل توجه می باشد بطوری که صادرات هم در این بخش انجام می گردد.

رئیس اتحادیه آهن فروشان در ادامه از کاهش قیمت آهن الات در کشور خبر داد و افزود: در صورتی که محصولات فولادی مجددا در بورس کالا عرضه گردد، با کاهش هزار تومانی قیمت اهن آلات رو به رو خواهیم شد.  

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، طی دو هفته اخیر هیچ محصول فولادی در بورس عرضه نشده است و همین امر موجب شده تا وضعیت بازار آهن بهم ریخته و آشفتگی در این بازار بوجود آید. همین روند موجب شده تا کمبود کاذب در بازار بوجود اید. این در حالی است که کشور ما هیچگونه کمبود آهنی نداشته و میزان تولیدات در این بخش بالاست.

محمد ازاد در ادامه با اشاره به کاهش قیمت ها در هفته جاری عنوان کرد:قیمت اهن الات در هفته جاری نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.  طی هفته گذشته میانگین قیمت اهن 5500 تومان بوده است. این در حالیست که نرخ آهن در هفته جاری به 4700 تومان نیز رسید.

طی هفته های گذشته کالای عرضه شده در بورس امکان رقابت 3 درصدی را ایجاد کرده است. این در حالی است که این میزان اکنون به 10 درصد رسیده و نه تنها موجب تامین منافع تولید کننده شده، بلکه هیچگونه خللی را در بازار بوجود نیاورده است.  

رئیس ­اتحادیه فروشندگان آهن فولاد و فلزات درباره قیمت انواع آهن آلات پرمصرف خاطر نشان کرد:­ امروز میلگرد در بازار آزاد ­4500 ­تا 4600، تیرآهن 4800 ­و قوطی پروفیل و لوله نیز 5200 تومان عرضه شده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: